Coșul tău de cumpărăturiÎnchide

Coșul dvs. de cumpărături este momentan gol.

Loghează-te Închide

Termeni de utilizare

CONȚINUT:

  1. DISPOZIȚII GENERALE
  2. SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE
  3. CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE
  4. MODALITĂȚILE DE PLATĂ ȘI TERMENELE LIMITĂ PENTRU PRODUS
  5. COSTUL, MIJLOACELE ȘI TIMPUL DE LIVRARE ȘI DE COLECTARE A PRODUSULUI
  6. PLÂNGERE PRIVIND PRODUSUL
  7. PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS ȘI NORMELE PRIVIND ACCESUL LA ACESTE PROCEDURI
  8. DREPTUL DE RETRAGERE
  9. DISPOZIȚII PRIVIND COMERCIANȚII
  10. RECENZII DE PRODUSE
  11. TRATAREA DEȘEURILOR DE ECHIPAMENTE ELECTRICE ȘI ELECTRONICE
  12. DISPOZIȚII FINALE
  13. MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

 

Acest Regulament al magazinului online a fost elaborat de către avocații Prokonsumencki.pl. Magazinul online www.vortexvr.ro se preocupă de drepturile consumatorilor. Consumatorul nu poate renunța la drepturile care îi sunt acordate în temeiul Legii privind drepturile consumatorilor. Prevederile contractuale care sunt mai puțin favorabile consumatorului decât prevederile Legii privind drepturile consumatorilor nu sunt valabile și în locul acestora se aplică prevederile Legii privind drepturile consumatorilor. Prin urmare, dispozițiile prezentelor condiții generale nu au scopul de a exclude sau de a limita niciunul dintre drepturile consumatorului la care acesta este îndreptățit în temeiul unor dispoziții legale imperative, iar orice eventuală îndoială va fi interpretată în favoarea consumatorului. În caz de neconcordanță între dispozițiile acestor Termeni și condiții și dispozițiile menționate mai sus, prevalează și se aplică aceste dispoziții.

1.    DISPOZIȚII GENERALE

1.1.      Magazinul online, disponibil la adresa de internet www.vortexvr.ro, este operat de către PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI, care desfășoară activitate comercială sub denumirea VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI, înscrisă în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă, ținut de către ministrul responsabil cu economia, având: adresa comercială și adresa de livrare: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varșovia, NIP 5262261767, REGON 386084236, adresa de e-mail: support@vortexvr.ro, nr. de telefon: nr: (+48) 516 530 153.

1.2.      Acești Termeni și condiții se adresează atât consumatorilor, cât și întreprinderilor care utilizează Magazinul online, cu excepția cazului în care o dispoziție specifică a Termenilor și condițiilor prevede altfel.

1.3.      Administratorul datelor cu caracter personal prelucrate în Magazinul online în legătură cu punerea în aplicare a prevederilor acestor Termeni și Condiții este Vânzătorul. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în scopurile, pe perioada și pe baza motivelor și principiilor indicate în politica de confidențialitate publicată pe site-ul Magazinului online. Politica de confidențialitate conține, în primul rând, principiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Administrator în Magazinul Internet, inclusiv motivele, scopurile și durata prelucrării datelor cu caracter personal și drepturile persoanelor vizate, precum și informații privind utilizarea cookie-urilor și a instrumentelor analitice în Magazinul Internet. Utilizarea Magazinului online, inclusiv efectuarea de achiziții, este voluntară. În mod similar, furnizarea aferentă a datelor cu caracter personal de către client sau clientul care utilizează magazinul online este voluntară, sub rezerva excepțiilor indicate în politica de confidențialitate (încheierea unui contract și obligațiile legale ale vânzătorului).

1.4.      Definiții:

  • ZIUA DE LUCRU - o zi de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

  • FORMULAR DE ÎNREGISTRARE - un formular disponibil în Magazinul online care permite crearea unui Cont.

  • FORMULAR DE COMANDĂ - un Serviciu electronic, un formular interactiv disponibil în Magazinul online care permite Comandantului să plaseze o Comandă, în special prin adăugarea de Produse într-un coș electronic și specificarea termenilor Contractului de vânzare, inclusiv a metodei de livrare și de plată.

  • CLIENT - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege - care a încheiat sau intenționează să încheie un Contract de vânzare cu Vânzătorul.

  • CODUL CIVIL - Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964 (Jurnalul de legi 1964 nr. 16, poziția 93, cu modificările ulterioare).

  • CONT - Serviciu electronic, un set de resurse în sistemul TIC al Furnizorului de servicii, marcat cu un nume individual (login) și o parolă furnizate de Client, în care sunt stocate datele furnizate de Client și informațiile despre Comenzile plasate de acesta în Magazinul online.

  • NEWSLETTER - Serviciu electronic, un serviciu de distribuție electronică furnizat de Furnizorul de servicii prin e-mail, care permite tuturor Destinatarilor de servicii care îl utilizează să primească automat de la Furnizorul de servicii conținutul ciclic al edițiilor succesive ale unui buletin informativ care conține informații despre Produse, noutăți și promoții în Magazinul online.

  • PRODUS - un obiect mobil disponibil în Magazinul Online (inclusiv un obiect mobil cu elemente digitale, adică care conține sau este conectat la un conținut digital sau la un serviciu digital în așa fel încât absența conținutului digital sau a serviciului ar împiedica funcționarea sa corectă) care face obiectul unui Contract de vânzare între Client și Vânzător.

  • REGULAMENT - prezentul regulament al magazinului online.

  • MAGAZIN DE INTERNET - magazinul online al Furnizorului de servicii disponibil la următoarea adresă de internet: vortexvr.ro.

  • VÂNZĂTORUL; PRESTATORUL DE SERVICII - PRZEMYSŁAW WARDZYŃSKI care desfășoară activitate comercială sub denumirea VORTEX CONSULTING PRZEMYSŁAW DANIEL WARDZYŃSKI înscris în Registrul Central al Activităților și Informațiilor Comerciale din Republica Polonă, ținut de către ministrul competent pentru economie, având: adresa sediului și adresa pentru servicii: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varșovia, NIP 5262261767, REGON 386084236, adresa de e-mail: support@vortexvr.ro, nr. de telefon: nr: (+48) 516 530 153.

  • CONTRACT DE VÂNZARE - un contract de vânzare a unui Produs încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online.

  • SERVICIU ELECTRONIC - un serviciu furnizat electronic de către Furnizorul de servicii către Client prin intermediul Magazinului online.

  • UTILIZATOR - (1) o persoană fizică cu capacitate juridică deplină și, în cazurile prevăzute de legislația general aplicabilă, și o persoană fizică cu capacitate juridică limitată; (2) o persoană juridică; sau (3) o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin lege, care utilizează sau intenționează să utilizeze un Serviciu electronic.

  • LEGEA DREPTURILOR CONSUMATORILOR - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul Oficial al Uniunii Europene 2014, poziția 827, cu modificările ulterioare).

  • COMANDĂ - Declarația de voință a Clientului transmisă prin intermediul Formularului de comandă și care vizează direct încheierea unui Contract de vânzare de produse cu Vânzătorul.

2.    SERVICII ELECTRONICE ÎN MAGAZINUL ONLINE

2.1.      Următoarele servicii electronice sunt disponibile în magazinul online: Cont, Formular de comandă și Buletin informativ.

  • Cont - utilizarea unui Cont este posibilă după ce Clientul parcurge doi pași consecutivi - (1) completează formularul de înregistrare, (2) face clic pe câmpul "Înregistrare". În Formularul de înregistrare, este necesar ca Destinatarul Serviciilor să furnizeze următoarele date ale Destinatarului Serviciilor: numele și prenumele, adresa de e-mail și parola. Un Cont poate fi creat și prin bifarea căsuței de selectare corespunzătoare atunci când se plasează o Comandă - un Cont este creat de îndată ce se plasează Comanda.

    • Serviciul de cont electronic este furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, de a elimina contul (demisia din cont), trimițând o cerere corespunzătoare Furnizorului de servicii, în special prin e-mail la adresa: support@vortexvr.ro sau în scris la adresa: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varșovia.

  • Formularul de comandă - utilizarea Formularului de comandă începe în momentul în care Clientul adaugă primul Produs în coșul de cumpărături electronic din Magazinul online. Comanda este plasată atunci când Clientul parcurge un total de doi pași consecutivi - (1) completarea Formularului de comandă și (2) apăsarea căsuței "Confirmă achiziția" de pe site-ul Magazinului online după completarea Formularului de comandă. - până la acest moment, este posibilă modificarea datelor introduse pe cont propriu (în acest scop, vă rugăm să urmăriți mesajele afișate și informațiile disponibile pe site-ul web al Magazinului online). În Formularul de Comandă este necesar ca Clientul să furnizeze următoarele detalii referitoare la Client: numele și prenumele/denumirea societății, adresa (strada, numărul casei/apartamentului, codul poștal, localitatea, țara), adresa de e-mail, numărul de telefon de contact și detalii referitoare la Contractul de vânzare: Produs(e), cantitatea de Produs(e), locul și metoda de livrare a Produsului(lor), metoda de plată. În cazul Clienților care nu sunt consumatori, este necesar, de asemenea, să se furnizeze numele companiei și numărul de identificare fiscală.

    • Serviciul electronic de Formular de comandă este furnizat gratuit, este un serviciu unic și încetează în momentul în care se plasează o comandă prin intermediul acestuia sau în momentul în care Clientul încetează în prealabil să mai plaseze o comandă prin intermediul acestuia.

  • Buletinul informativ - utilizarea Buletinului informativ este posibilă după ce ați furnizat în secțiunea "Buletin informativ", vizibilă pe site-ul magazinului online, adresa de e-mail la care urmează să fie trimisă următoarea ediție a Buletinului informativ și ați făcut clic pe caseta "Abonare". De asemenea, este posibilă abonarea la Buletinul informativ prin bifarea căsuței de selectare corespunzătoare la plasarea unei comenzi - la plasarea comenzii, Clientul va fi abonat la Buletinul informativ.

    • Serviciul electronic de buletin informativ este furnizat gratuit pentru o perioadă de timp nedeterminată. Clientul are posibilitatea, în orice moment și fără a da vreun motiv, de a se dezabona de la buletinul informativ (dezabonare de la buletinul informativ) prin trimiterea unei cereri relevante către Furnizorul de servicii, în special prin e-mail la adresa: support@vortexvr.ro sau în scris la adresa: ul. Patriotów 110/lok. 112B, 04-844 Varșovia.

2.2.      Cerințe tehnice necesare pentru a lucra cu sistemul TIC utilizat de furnizorul de servicii: (1) computer, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet; (2) acces la poșta electronică; (3) browser web în versiunea curentă: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari sau Microsoft Edge; (4) rezoluție minimă recomandată a ecranului: 1024x768; (5) să activeze cookie-urile și Javascript în browserul web.

2.3.      Clientul este obligat să utilizeze Magazinul online într-un mod conform cu legea și moralitatea, cu respectarea drepturilor personale, a drepturilor de autor și a proprietății intelectuale ale Furnizorului de servicii și ale terților. Clientul este obligat să introducă datele în conformitate cu faptele. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.

2.4.      Procedura de reclamație privind serviciile electronice este indicată la punctul. 6 din Regulament.

3.    CONDIȚIILE DE ÎNCHEIERE A UNUI CONTRACT DE VÂNZARE

3.1.      Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o comandă folosind formularul de comandă din Magazinul online în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.

3.2.      Prețul Produsului sau remunerația pentru Produs afișat pe site-ul web al Magazinului online este exprimat în zloți polonezi și include taxele. Clientul este informat cu privire la prețul total sau remunerația, inclusiv taxele, iar atunci când natura Produsului nu permite, într-o estimare rezonabilă, calcularea mai devreme a valorii acestora - modalitatea în care vor fi calculate, precum și cu privire la costurile de livrare (inclusiv taxele pentru transport, livrare sau servicii poștale) și alte costuri, iar atunci când valoarea acestor taxe nu poate fi determinată - cu privire la obligația de a le plăti, Clientul este informat pe paginile Magazinului Online, inclusiv în timpul plasării Comenzii și în momentul exprimării de către Client a voinței de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

3.3.      Procedura de încheiere a unui contract de vânzare în magazinul online prin intermediul formularului de comandă

  • Încheierea unui Contract de vânzare între Client și Vânzător are loc după ce Clientul a plasat o Comandă în Magazinul online în conformitate cu punctul. 2.1.2 din Termeni și Condiții.

  • După plasarea comenzii, vânzătorul confirmă imediat primirea acesteia și, în același timp, acceptă comanda în vederea executării. Confirmarea primirii Comenzii și a acceptării acesteia pentru procesare se face prin trimiterea de către Vânzător către Client a unui mesaj de e-mail relevant la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul procesului de plasare a Comenzii, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului cu privire la primirea Comenzii și acceptarea acesteia pentru procesare, precum și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. La primirea de către Client a mesajului de e-mail menționat mai sus, se încheie Contractul de vânzare între Client și Vânzător.

3.4.      Conținutul Contractului de vânzare încheiat este înregistrat, securizat și pus la dispoziția Clientului prin (1) punerea la dispoziție a acestor Termeni și condiții pe site-ul web al Magazinului online și (2) trimiterea către Client a mesajului de e-mail menționat la punctul. 3.3.2. din Termeni și condiții. Conținutul Contractului de vânzare este înregistrat și securizat suplimentar în sistemul informatic al Magazinului Internet al Vânzătorului.

4.    MODALITĂȚILE DE PLATĂ ȘI TERMENELE LIMITĂ PENTRU PRODUS

4.1.       Vânzătorul pune la dispoziția Clientului următoarele metode de plată pentru Contractul de vânzare:

  • Plata prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului.
  • Plățile electronice și plățile cu cardul de credit prin intermediul Shopify Payments (Visa, Mastercard, Maestro, ShopPay, GooglePay, ApplePay, PayPal.com și Klarna.com - posibilele metode de plată curente sunt enumerate pe site-ul web al magazinului online, la fila Informații despre metodele de plată și pe site-urile web https://www.shopify.com/payments, https://www.paypal.com/pl și https://www.klarna.com/pay-now.

    • Achitarea plăților electronice și a tranzacțiilor cu cardul de debit se efectuează prin intermediul Shopify Payments, PayPal.com sau Klarna.com, la alegerea clientului. Procesarea plăților electronice și a cardurilor de debit este realizată de:

      • Shopify.com - compania Shopify Inc., 151 O'Connor Street, Ground floor, Ottawa, Ontario, K2P 2L8.

      • PayPal.comcom - compania PayPal (Europe) S.a.r.l. & Cie, S.C.A., 5th floor 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxemburg.

4.2.      Vânzătorul nu pune la dispoziție plata în numerar la ridicarea personală - dacă Clientul alege ridicarea personală ca metodă de livrare, acesta trebuie să utilizeze metodele de plată disponibile în Magazinul online.

4.3.      Termen de plată:

  • În cazul în care Clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată, Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea Contractului de vânzare.

  • În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare, Clientul este obligat să efectueze plata la livrare.

  • În cazul în care Clientul alege să plătească în rate, Clientul este obligat să efectueze plățile către creditorul ales de acesta în conformitate cu graficul de rambursare convenit.

5.    COSTUL, MIJLOACELE ȘI TIMPUL DE LIVRARE ȘI DE COLECTARE A PRODUSULUI

5.1.      Livrarea produsului către client este contra cost, cu excepția cazului în care contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a Produsului (inclusiv taxele de transport, de livrare și poștale) sunt indicate Clientului pe paginile web ale Magazinului online în fila de informații referitoare la costurile de livrare și în timpul plasării comenzii, inclusiv în momentul exprimării voinței Clientului de a fi obligat prin Contractul de vânzare.

5.2.      Colectarea personală a produsului de către client este gratuită.

5.3.       Vânzătorul va pune la dispoziția Clientului următoarele metode de livrare sau de colectare a Produsului:

  • DHL® Parcel E-Commerce (4-5 zile)

  • FAN Courier - FANbox (48h)

  • FAN Courier - PayPoint (48h)

  • FAN Courier - Serviciul de curierat (2 zile)

  • SAMEDAY - easybox (48h)

5.4.      Termenul de livrare a Produsului către Client este de până la 10 zile lucrătoare, cu excepția cazului în care un termen mai scurt este specificat în descrierea Produsului sau în timpul procesului de Comandă. În cazul Produselor cu termene de livrare diferite, termenul de livrare va fi cel mai lung termen menționat, care nu va depăși, totuși, 10 Zile lucrătoare. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client se calculează după cum urmează:

  • În cazul în care clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data la care contul bancar sau contul de decontare al vânzătorului este creditat.

  • În cazul în care Clientul alege să plătească în numerar la livrare - de la data încheierii Contractului de vânzare.

  • În cazul în care Clientul optează pentru plata în rate - de la data notificării de către creditor către Vânzător a încheierii unui contract de credit cu Clientul, dar nu mai târziu de la data creditării contului bancar al Vânzătorului cu fondurile din creditul acordat Clientului.

5.5.      Termenul limită pentru pregătirea Produsului în vederea ridicării de către Client - Dacă Clientul alege să ridice Produsul personal, Produsul va fi pregătit pentru a fi ridicat de către Client în termen de 1 zi lucrătoare, cu excepția cazului în care în descrierea Produsului sau în timpul procesului de Comandă este specificat un termen mai scurt. În cazul Produselor cu date diferite de pregătire pentru colectare, data de pregătire pentru colectare va fi cea mai lungă dată indicată, care nu va depăși, totuși, 1 Zi lucrătoare. Clientul va fi informat suplimentar de către Vânzător cu privire la disponibilitatea de colectare a Produsului. Începutul termenului pentru ca Produsul să fie gata de colectare de către Client se calculează după cum urmează:

  • În cazul în care clientul alege să plătească prin transfer bancar, plată electronică sau card de plată - de la data la care contul bancar sau contul de decontare al vânzătorului este creditat.

  • În cazul în care Clientul optează pentru plata în rate - de la data notificării de către creditor către Vânzător a încheierii unui contract de credit cu Clientul, dar nu mai târziu de la data creditării contului bancar al Vânzătorului cu fondurile din creditul acordat Clientului.

6.    PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR

6.1.      Această secțiune 6 din Termeni și Condiții stabilește procedura de tratare a reclamațiilor comune tuturor reclamațiilor depuse la Vânzător, în special a reclamațiilor referitoare la Produse, Contracte de vânzare, Servicii electronice și alte reclamații legate de funcționarea Vânzătorului sau a Magazinului online.

6.2.      De exemplu, se poate depune o plângere:

  • în format electronic prin e-mail la adresa: support@vortexvr.ro.

6.3.      Trimiterea sau returnarea produsului ca parte a unei reclamații se poate face la adresa: Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier).

6.4.      Se recomandă să se precizeze în descrierea plângerii: (1) informații și circumstanțe privind obiectul reclamației, în special natura și data neregulii sau a neconformității cu contractul; (2) cererea privind modalitatea de aducere în conformitate cu contractul sau declarația de reducere a prețului sau de retragere din contract sau orice altă pretenție; și (3) datele de contact ale reclamantului - acest lucru va facilita și va accelera prelucrarea reclamației. Cerințele prezentate în fraza anterioară sunt doar sub formă de recomandare și nu afectează eficacitatea reclamațiilor depuse fără descrierea recomandată a reclamației.

6.5.      În cazul în care datele de contact furnizate de reclamant se modifică în timpul procesării reclamației, reclamantul este obligat să informeze vânzătorul.

6.6.      Reclamantul poate atașa dovezi (de exemplu, fotografii, documente sau produse) legate de obiectul plângerii. Vânzătorul poate, de asemenea, să solicite reclamantului să furnizeze informații suplimentare sau să trimită dovezi (de exemplu, fotografii) dacă acest lucru va facilita și accelera investigarea reclamației de către vânzător.

6.7.      Vânzătorul răspunde la reclamație imediat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la primirea acesteia.

6.8.      Baza și domeniul de aplicare a răspunderii legale a vânzătorului sunt stabilite în legile general aplicabile, în special în Codul civil, Legea privind drepturile consumatorilor și Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Monitorul Oficial nr. 144, poziția 1204, cu modificările ulterioare). Informații suplimentare privind răspunderea Vânzătorului pentru conformitatea produsului cu Contractul de vânzare, așa cum prevede legea, sunt indicate mai jos:

  • În cazul unei reclamații privind un Produs - un bun mobil - achiziționat de către Client în baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul până la 31. decembrie 2022, se vor aplica prevederile Codului civil în redactarea în vigoare până la 31. decembrie 2022, în special articolele 556-576 din Codul civil. Aceste dispoziții definesc în special baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de Client în cazul în care Produsul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție). În conformitate cu articolul 558 § 1 din Codul civil, este exclusă răspunderea în garanție a Vânzătorului pentru Produsul achiziționat în conformitate cu fraza anterioară față de Clientul care nu este consumator.

  • În cazul unei reclamații privind un Produs - un bun mobil (inclusiv un bun mobil cu elemente digitale), cu excepția, totuși, a unui bun mobil care servește doar ca suport pentru conținut digital - achiziționat de către Client în baza unui Contract de vânzare încheiat cu Vânzătorul începând cu 1. ianuarie 2023, se definesc prevederile Legii privind drepturile consumatorilor în formularea în vigoare la 1. ianuarie 2023, în special articolele 43a - 43g din Legea privind drepturile consumatorilor. Aceste dispoziții determină, în special, baza și domeniul de aplicare a răspunderii Vânzătorului față de consumator în cazul în care Produsul nu este conform cu Contractul de vânzare.

6.9.      În plus față de răspunderea legală, poate fi oferită o garanție pentru produs - aceasta este o răspundere contractuală (suplimentară) și poate fi exercitată dacă produsul în cauză este acoperit de garanție. Garanția poate fi furnizată de o altă entitate decât vânzătorul (de exemplu, producătorul sau distribuitorul). Termenii și condițiile detaliate ale răspunderii în cadrul garanției, inclusiv detalii privind entitatea responsabilă de punerea în aplicare a garanției și entitatea care are dreptul de a face uz de aceasta, sunt disponibile în descrierea garanției, de exemplu, în cardul de garanție sau într-un alt loc privind acordarea garanției. Vânzătorul subliniază că, în cazul neconformității produsului cu contractul, clientul are dreptul la căi de atac din partea și pe cheltuiala vânzătorului și că garanția nu afectează aceste căi de atac.

6.10.    Dispozițiile clauzei 6.8.2. din Termeni și condiții privind consumatorul se aplică și unui Client care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, dacă din conținutul unui astfel de contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru o astfel de persoană, în special din obiectul activității sale comerciale pus la dispoziție pe baza dispozițiilor din Registrul central și a informațiilor privind activitatea comercială.

7.    PROCEDURILE EXTRAJUDICIARE DE PLÂNGERE ȘI DE RECURS ȘI NORMELE PRIVIND ACCESUL LA ACESTE PROCEDURI

7.1.      Metodele extrajudiciare de soluționare a litigiilor includ (1) permiterea părților să își apropie pozițiile, de exemplu, prin mediere; (2) propunerea unei soluții la litigiu, de exemplu, prin conciliere; și (3) soluționarea litigiului și impunerea unei soluții părților, de exemplu, prin arbitraj (instanță de conciliere). Informații detaliate privind posibilitatea unui client care este consumator de a recurge la modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a creanțelor, regulile de acces la aceste proceduri și un motor de căutare prietenoasă a entităților care se ocupă de soluționarea amiabilă a litigiilor sunt disponibile pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor la adresa: https://polubowne.uokik.gov.pl/.

7.2.      Există un punct de contact la președintele Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor, a cărui sarcină este, printre altele, de a furniza consumatorilor informații privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum. Consumatorii pot contacta acest punct: (1) prin telefon - apelând 22 55 60 332 sau 22 55 60 333; (2) prin e-mail - trimițând un mesaj la adresa: kontakt.adr@uokik.gov.pl sau (3) în scris sau personal - la sediul Oficiului din Plac Powstańców Warszawy 1 din Varșovia (00-030).

7.3.      Consumatorul are la dispoziție următoarele exemple de proceduri extrajudiciare de reclamație și recurs: (1) o cerere de soluționare a litigiilor la o instanță permanentă de consum pe cale amiabilă; (2) o cerere de soluționare extrajudiciară a litigiilor la un inspector provincial al Inspecției Comerciale; sau (3) asistența unui mediator districtual (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (de exemplu, Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi). Consilierea este oferită, printre altele, prin e-mail la adresa porady@dlakonsumentow.pl și la numărul de asistență telefonică pentru consumatori 801 440 220 (linia de asistență telefonică este deschisă în zilele lucrătoare, între orele 8:00 și 18:00, costul apelului conform tarifului operatorului).

7.4.      O platformă de soluționare online a litigiilor dintre consumatori și comercianți la nivelul UE (platforma ODR) este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este un site web interactiv și multilingv care oferă un ghișeu unic pentru consumatorii și comercianții care doresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare sau de servicii online (pentru mai multe informații, consultați site-ul web al platformei sau adresa de internet a Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor: https://polubowne.uokik.gov.pl/platforma-odr,161,pl.html).

8.    DREPTUL DE RETRAGERE

8.1.      Un consumator care a încheiat un contract la distanță poate, în termen de 14 zile calendaristice, să se retragă din contract fără a indica un motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor prevăzute la punctul. 8.8 din Regulament. Trimiterea declarației înainte de termenul limită este suficientă pentru a-l respecta. Declarația de retragere poate fi făcută, de exemplu:

  • în format electronic prin e-mail la adresa: support@vortexvr.ro.

8.2.      Un model de formular de retragere este inclus în apendicele 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și este disponibil în plus în punctul. 13 din Regulament. Consumatorul poate utiliza modelul de formular, dar nu este obligatoriu.

8.3.      Începe perioada de retragere:

  • pentru un contract în executarea căruia vânzătorul livrează produsul, fiind obligat să transfere proprietatea acestuia (de exemplu, contractul de vânzare) - de la intrarea în posesia produsului de către consumator sau de către o terță parte indicată de acesta, alta decât transportatorul, și în cazul unui contract care: (1) implică un număr de Produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la luarea în posesie a ultimului Produs, lot sau parte, sau (2) implică livrarea regulată a Produselor pentru o perioadă determinată - de la luarea în posesie a primului Produs;

  • pentru alte contracte, de la data încheierii contractului.

8.4.      În caz de retragere dintr-un contract la distanță, contractul se consideră că nu a fost încheiat.

8.5.      Vânzătorul este obligat să returneze consumatorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii declarației de retragere a consumatorului, toate plățile efectuate de către consumator, inclusiv costurile de livrare a produsului (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din metoda de livrare aleasă de consumator, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în magazinul online). Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod expres cu o metodă diferită de rambursare care nu implică niciun cost pentru consumator. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși produsul de la consumator, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când a primit produsul înapoi sau până când consumatorul a furnizat dovada returnării, oricare dintre aceste evenimente are loc mai întâi.

8.6.      Consumatorul este obligat să returneze produsul vânzătorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data retragerii, sau să îl predea unei persoane autorizate de vânzător să îl ridice, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși produsul. Pentru a respecta termenul este suficient să trimiteți înapoi Produsul înainte de expirarea acestuia. Consumatorul poate returna Produsul la adresa: Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK (depozit FAN Courier).

8.7.      Consumatorul este răspunzător pentru orice diminuare a valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

8.8.      eventualele costuri asociate retragerii unui consumator pe care acesta este obligat să le suporte:

  • În cazul în care consumatorul a ales o metodă de livrare a produsului, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită disponibilă în magazinul online, vânzătorul nu este obligat să ramburseze consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.

  • Consumatorul suportă costurile directe de returnare a produsului.

  • În cazul unui produs care este un serviciu a cărui executare a început - la cererea expresă a consumatorului - înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul care își exercită dreptul de retragere după ce a făcut o astfel de cerere este obligat să plătească pentru prestația efectuată până la retragerea din contract. Suma care trebuie plătită se calculează proporțional cu ceea ce a fost prestat, ținând seama de prețul sau remunerația convenită în contract. În cazul în care prețul sau remunerația sunt excesive, baza de calcul a sumei respective este valoarea de piață a prestației.

8.9.      Dreptul de retragere al consumatorului dintr-un contract la distanță nu se aplică în cazul contractelor:

  • (1) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care vânzătorul a prestat serviciul în întregime cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către vânzător că, după ce vânzătorul a prestat serviciul, își va pierde dreptul de retragere și a recunoscut acest lucru; (2) în cazul în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile pieței financiare, asupra cărora vânzătorul nu exercită niciun control, și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contract; (3) în cazul în care obiectul prestației este un produs nerefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia; (4) în care obiectul prestației este un produs care se deteriorează rapid sau care are un termen de valabilitate scurt; (5) în care obiectul prestației este un produs furnizat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare; (6) în care obiectul prestației sunt produse care, după livrare, datorită naturii lor, sunt combinate în mod inseparabil cu alte lucruri; (7) în care obiectul prestației sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței, asupra cărora vânzătorul nu are niciun control; (8) în care consumatorul a solicitat în mod expres ca Vânzătorul să vină la el în scopul efectuării unei reparații sau întrețineri urgente; dacă Vânzătorul furnizează alte servicii suplimentare decât cele solicitate de consumator sau livrează Produse, altele decât piesele de schimb necesare pentru efectuarea reparației sau întreținerii, consumatorul are dreptul de a denunța contractul în ceea ce privește serviciile sau Produsele suplimentare; (9) în cazul în care obiectul prestației este o înregistrare sonoră sau vizuală sau un program informatic furnizat în ambalaj sigilat, dacă ambalajul a fost deschis după livrare; (10) pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament; (11) încheiate prin intermediul unei licitații publice; (12) pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică data sau perioada de prestare a serviciului; (13) pentru furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă vânzătorul a început executarea cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de prestarea serviciului de către vânzător că își va pierde dreptul de retragere după ce vânzătorul a executat serviciul și a confirmat prestarea acestuia, iar vânzătorul a furnizat consumatorului confirmarea menționată la art. 15 alineatele (1) și (2) sau la articolul 21 alineatul (1) din Legea privind drepturile consumatorilor; (14) pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care consumatorul a solicitat în mod explicit vânzătorului să vină la domiciliul consumatorului pentru reparații, iar serviciul a fost deja executat integral cu acordul expres și prealabil al consumatorului.

8.10.    Dispozițiile cuprinse în prezenta secțiune 8 din Termeni și condiții referitoare la consumator se aplică de la 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate începând cu această dată și Clientului sau Clientului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, dacă din conținutul contractului respectiv rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza dispozițiilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea comercială.

9.    DISPOZIȚII PRIVIND COMERCIANȚII

9.1.      Prezenta clauză 9 din Termeni și condiții și toate dispozițiile cuprinse în aceasta se adresează și, prin urmare, sunt obligatorii numai pentru clientul sau destinatarul serviciului care nu este consumator. În plus, de la 1 ianuarie 2021 și pentru contractele încheiate începând cu această dată, această secțiune a Termenilor și Condițiilor și toate dispozițiile conținute în aceasta nu se adresează și, prin urmare, nu sunt obligatorii pentru un Client sau Destinatarul Serviciului care este o persoană fizică ce încheie un contract direct legat de activitatea sa comercială, atunci când din conținutul contractului respectiv rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru persoana respectivă, care rezultă în special din obiectul activității sale comerciale, pus la dispoziție pe baza prevederilor din Registrul central și informații privind activitatea comercială, cu excepția cazului în care aplicarea la aceste persoane a dispozițiilor cuprinse în această secțiune a Termenilor și Condițiilor nu este interzisă.

9.2.      Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii acestuia. În acest caz, retragerea din contractul de vânzare poate avea loc fără a se oferi niciun motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea clientului față de vânzător.

9.3.      Răspunderea vânzătorului în garanție pentru produs sau pentru neconformitatea produsului cu contractul de vânzare este exclusă.

9.4.      Vânzătorul va răspunde la reclamație în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia.

9.5.      Vânzătorul are dreptul de a limita metodele de plată disponibile, inclusiv de a solicita plata anticipată integrală sau parțială, indiferent de metoda de plată aleasă de client și de faptul că a încheiat contractul de vânzare.

9.6.      Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica motivele, trimițând destinatarului serviciului o declarație corespunzătoare.

9.7.      Răspunderea Furnizorului de servicii/vânzătorului față de Client/Client, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât în cadrul unei singure revendicări, cât și pentru toate revendicările în total - la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare în temeiul Contractului de vânzare, dar nu mai mult de o mie de zloți. Limitarea sumei menționate în fraza precedentă se aplică tuturor creanțelor formulate de client/client împotriva furnizorului de servicii/vânzătorului, inclusiv în cazul în care nu există un contract de vânzare sau nu are legătură cu un contract de vânzare. Furnizorul de servicii/vânzătorul este răspunzător față de Beneficiarul de servicii/Client numai pentru daunele tipice previzibile la momentul încheierii contractului și nu este răspunzător pentru profituri pierdute. Vânzătorul nu este, de asemenea, răspunzător pentru orice întârziere în transportul transportului transportului.

9.8.      Orice litigiu care apare între Vânzător/Prestator de servicii și Client/Prestator de servicii va fi supus instanței de judecată care are jurisdicție la sediul Vânzătorului/Prestatorului de servicii.

10.  RECENZII DE PRODUSE

10.1.    Vânzătorul permite Clienților săi să emită și să acceseze opinii despre Produse și despre Magazinul Online în termenii și condițiile indicate în această secțiune a Termenilor și Condițiilor.

10.2.    Clientul are posibilitatea de a-și exprima opinia cu privire la un Produs sau la Magazinul online prin intermediul unui formular de feedback. Acest formular poate fi pus la dispoziție direct pe site-ul web al Magazinului online (inclusiv prin intermediul unui widget extern) sau poate fi pus la dispoziție prin intermediul unui link individual primit de către Client după cumpărare la adresa de e-mail furnizată de Client. Atunci când adaugă o opinie, Clientul poate adăuga, de asemenea, o evaluare grafică sau o imagine a Produsului - dacă o astfel de opțiune este disponibilă în formularul de opinie.

10.3.    O opinie cu privire la un produs poate fi emisă numai pentru produsele achiziționate efectiv din magazinul online al vânzătorului și de către clientul care a cumpărat produsul care face obiectul analizei. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive sau false pentru a emite o opinie cu privire la un Produs. O opinie despre Magazinul online poate fi emisă de o persoană care este Client al Magazinului online.

10.4.    Adăugarea opiniilor de către Clienți nu poate fi utilizată pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială sau activități care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale unor terțe părți. Atunci când adaugă o opinie, Clientul este obligat să acționeze în conformitate cu legea, cu acești Termeni și Condiții și cu bunele moravuri.

10.5.    Opiniile pot fi puse la dispoziție direct pe site-ul web al magazinului online (de exemplu, lângă un anumit produs) sau pe un serviciu extern de colectare a opiniilor cu care vânzătorul cooperează și la care este legat pe site-ul web al magazinului online (inclusiv prin intermediul unui widget extern plasat pe site-ul web al magazinului online).

10.6.    Vânzătorul se va asigura că recenziile publicate despre produse provin de la clienții săi care au achiziționat produsul în cauză. În acest scop, Vânzătorul va lua următoarele măsuri pentru a verifica dacă recenziile provin de la clienții săi:

  • Publicarea unui aviz emis cu ajutorul unui formular disponibil direct pe site-ul web al magazinului online necesită o verificare prealabilă din partea furnizorului de servicii. Verificarea constă în verificarea conformității opiniei cu acești Termeni și Condiții, în special verificarea dacă persoana care emite o opinie este client al Magazinului Online - în acest caz, Vânzătorul verifică dacă persoana respectivă a efectuat o achiziție în Magazinul Online, iar în cazul unei opinii privind un Produs, Vânzătorul verifică suplimentar dacă persoana respectivă a achiziționat Produsul analizat. Verificarea are loc fără întârzieri nejustificate.

  • Vânzătorul trimite Clienților săi (inclusiv prin intermediul unui serviciu extern de feedback cu care colaborează) un link individual la adresa de e-mail furnizată de Client în momentul achiziției - în acest fel, accesul la formularul de feedback este acordat numai Clientului care a achiziționat Produsul din Magazinul online.

  • În cazul în care Vânzătorul are îndoieli sau obiecții adresate Vânzătorului de către alți Clienți sau de către terți cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la un Client sau dacă un anumit Client a cumpărat un anumit Produs, Vânzătorul își rezervă dreptul de a contacta autorul opiniei pentru a clarifica și confirma că acesta este de fapt un Client al Magazinului Online sau a cumpărat Produsul analizat.

10.7.    Eventualele comentarii, apeluri împotriva verificării unei opinii sau obiecții cu privire la faptul că o anumită opinie provine de la un client sau că un anumit client a cumpărat un anumit produs pot fi făcute într-un mod analog cu procedura de reclamație indicată în secțiunea 6 din Termeni și condiții.

10.8.    Vânzătorul nu va posta sau nu va face să fie postate de către o altă persoană opinii sau recomandări neadevărate ale clienților și nu va denatura opiniile sau recomandările clienților în scopul de a-și promova produsele. Vânzătorul oferă atât recenzii pozitive, cât și negative. Vânzătorul nu oferă recenzii sponsorizate.

11.  TRATAREA DEȘEURILOR DE ECHIPAMENTE ELECTRICE ȘI ELECTRONICE

11.1.    Prezenta secțiune 11 din regulament și toate dispozițiile cuprinse în aceasta au ca scop îndeplinirea obligațiilor de informare ale distribuitorilor de echipamente în sensul articolului 4 alineatul (2) din Legea privind deșeurile de echipamente electrice și electronice din 11 septembrie 2015 (Jurnalul Oficial al Republicii Moldova, poziția 1688, cu modificările ulterioare).

11.2.    Este interzisă depozitarea deșeurilor de echipamente electrice și electronice (marcate cu simbolul de colectare selectivă) împreună cu alte deșeuri. Deținătorul de deșeuri de echipamente din gospodării este obligat să le predea unui colector de deșeuri de echipamente sau unei entități autorizate să colecteze deșeuri de echipamente.

11.3.    Vânzătorul este obligat să preia gratuit deșeurile de echipamente de la gospodării de la punctele sale de vânzare, cu condiția ca deșeurile să fie de același tip și să fi îndeplinit aceleași funcții ca și echipamentele vândute.

11.4.    Atunci când livrează echipamente de uz casnic clientului, vânzătorul este obligat să colecteze gratuit echipamentele de uz casnic uzate la locul de livrare a acestor echipamente, cu condiția ca echipamentele uzate să fie de același tip și să îndeplinească aceleași funcții ca și echipamentele livrate. Dorința de a preda vânzătorului echipamentul uzat în cazul menționat mai sus poate fi notificată în observațiile pentru vânzător în timpul procesului de plasare a comenzii și în formă electronică prin e-mail la adresa: support@vortexvr.ro imediat după ce clientul plasează comanda.

11.5.    Clientul, fără a fi nevoit să achiziționeze un echipament nou, are posibilitatea de a returna echipamentele de uz casnic uzate, ale căror dimensiuni exterioare nu depășesc 25 cm, în orice magazin cu o suprafață de vânzare de cel puțin 400 m2 dedicată vânzării de echipamente de uz casnic.

11.6.    Vânzătorul poate refuza acceptarea:

  • deșeuri de echipamente care, din cauza contaminării lor, prezintă un risc pentru sănătatea sau viața persoanelor care primesc deșeurile de echipamente; și

  • deșeuri de echipamente incomplete și piese de la deșeuri de echipamente a căror colectare este interzisă în conformitate cu articolul 35 alineatul (1) din Legea privind deșeurile de echipamente electrice și electronice din 11 septembrie 2015 (Monitorul Oficial al României din 2015, poziția 1688, cu modificările ulterioare).

11.7.    În cazurile menționate mai sus, clientul poate preda echipamentele uzate la un punct de colectare a deșeurilor de echipamente adecvat sau la un operator de instalații de tratare.

11.8.    Exemple de puncte de colectare a deșeurilor de echipamente în orașul Varșovia:

  • Punctul de colectare selectivă a deșeurilor (PSZOK) de pe strada Płytowa nr. 1, 03-046 Varșovia (Białołęka).

  • Punctul de colectare selectivă a deșeurilor (PSZOK) din strada Zawodzie nr. 1, 02-981 Varșovia (Mokotow).

11.9.    Informații despre toate punctele de colectare a deșeurilor de echipamente din întreaga țară sunt disponibile prin utilizarea motorului de căutare în registrul de stat al entităților - BDO la următoarea adresă web: https://rejestr-bdo.mos.gov.pl/Registry/Index?pageNumber=1&placeType=residenceOrBusinessAddress&t=1675268278907&tables=ActivityScope4Table2.

12.  DISPOZIȚII FINALE

12.1.    Contractele încheiate prin intermediul Magazinului online se încheie în limba poloneză.

12.2.    Modificarea Regulamentului de procedură:

  • Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții din motive importante, și anume: modificări ale legii; modificări ale metodelor sau datelor de plată sau de livrare, fiind supuse unor obligații legale sau de reglementare; modificări ale domeniului de aplicare sau ale formei Serviciilor electronice furnizate; adăugarea de noi Servicii electronice; necesitatea de a contracara o amenințare neprevăzută și iminentă legată de protecția Magazinului online, inclusiv a Serviciilor electronice și a Destinatarilor Serviciilor/Clienților împotriva fraudei, malware-ului, spam-ului, încălcărilor de date sau a altor amenințări la adresa securității cibernetice - în măsura în care aceste modificări afectează punerea în aplicare a acestor Termeni și Condiții.

  • Notificarea privind modificările propuse se trimite cu cel puțin 15 zile înainte de data intrării în vigoare a acestor modificări, sub rezerva modificării poate fi efectuată fără respectarea perioadei de notificare de 15 zile în cazul în care furnizorul de servicii: (1) face obiectul unei obligații legale sau de reglementare în temeiul căreia trebuie să își modifice Termenii și Condițiile în așa fel încât nu poate respecta perioada de notificare de 15 zile; sau (2) trebuie să își modifice Termenii și Condițiile în mod excepțional pentru a face față unei amenințări neprevăzute și iminente legate de protecția Magazinului online, inclusiv a Serviciilor electronice și a Destinatarilor Serviciilor/Clienților împotriva fraudei, a programelor malware, a spam-ului, a încălcărilor de date sau a altor amenințări la adresa securității cibernetice. În ultimele două cazuri menționate în fraza anterioară, punerea în aplicare a modificărilor are loc cu efect imediat, cu excepția cazului în care este posibilă sau necesară o perioadă de punere în aplicare mai lungă, care va fi notificată de către Furnizorul de servicii în fiecare caz.

  • În cazul contractelor cu caracter continuu (de exemplu, furnizarea unui serviciu electronic - cont), clientul are dreptul de a rezilia contractul cu furnizorul de servicii înainte de expirarea perioadei de notificare a modificărilor propuse. O astfel de reziliere intră în vigoare în termen de 15 zile de la primirea notificării. În cazul unui contract continuu, Termenii și condițiile modificate sunt obligatorii pentru Beneficiarul serviciului dacă Beneficiarul serviciului a fost notificat în mod corespunzător cu privire la modificări în conformitate cu perioada de notificare înainte de punerea în aplicare a acestora și nu a reziliat contractul în această perioadă. În plus, în orice moment după primirea notificării modificărilor, destinatarul serviciilor poate accepta modificările aduse și, astfel, poate renunța la continuarea perioadei de notificare. În cazul încheierii unui contract de altă natură decât un contract continuu, modificările aduse Termenilor și condițiilor nu vor afecta în niciun fel drepturile dobândite de Beneficiarul serviciilor înainte de data intrării în vigoare a modificărilor aduse Termenilor și condițiilor, în special, modificările aduse Termenilor și condițiilor nu vor afecta comenzile deja plasate sau efectuate și contractele de vânzare încheiate, executate sau executate.

  • În cazul în care o modificare a termenilor și condițiilor duce la introducerea unor noi taxe sau la o creștere a taxelor curente, consumatorul are dreptul de a denunța contractul.

12.3.    Chestiunile care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții sunt guvernate de dispozițiile general aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002 (Jurnalul de legi 2002 nr. 144, punctul 1204, cu modificările ulterioare); Legea privind drepturile consumatorilor; și alte dispoziții relevante ale legislației aplicabile în mod obișnuit.

12.4.    Acești Termeni și condiții nu exclud dispozițiile în vigoare în țara de reședință obișnuită a consumatorului care încheie un contract cu furnizorul/vânzătorul de servicii și care nu pot fi excluse prin contract. Furnizorul de servicii/vânzătorul va garanta în acest caz consumatorului protecția acordată acestuia pe baza dispozițiilor care nu pot fi excluse prin contract.

13.  MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE
(ANEXA 2 LA LEGEA PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR)

 

Model de formular de retragere
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)

- Destinatarul:

Paxy – Vortex
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea


E-mail: support@vortexvr.ro 

 

- Prin prezenta, eu/noi(*) notific(*) retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor bunuri(*) contractul de furnizare a următoarelor bunuri(*) contractul de prestare a următoarelor bunuri(*)/contractul de prestare a următoarelor servicii(*)

 

- Data încheierii contractului(*)/recepției(*)

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul în care formularul este trimis pe hârtie)

- Data

(*) A se șterge, după caz.