Coșul tău de cumpărăturiÎnchide

Coșul dvs. de cumpărături este momentan gol.

Loghează-te Închide

Politica de rambursare

1. DREPTUL DE RETURNARE/DREPTUL DE RETRAGERE - 14 ZILE


1.1. Un consumator care a încheiat un contract la distanță se poate retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice, fără a da niciun motiv și fără a suporta niciun cost, cu excepția costurilor menționate la punctul . 8.8 din regulament. Este suficient să trimiteți declarația înainte de termenul limită pentru ca aceasta să fie onorată. De exemplu, se poate face o declarație de retragere:

1.2. Un exemplu de formular de retragere se găsește în anexa 2 la Legea privind drepturile consumatorilor și, în plus, se găsește la punctul 11 din regulament (condiții de prestare a serviciilor). Consumatorul poate utiliza formularul, dar nu este obligatoriu.

1.3 Vânzătorul este obligat să ramburseze imediat consumatorului, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la primirea declarației de retragere a consumatorului, toate plățile efectuate de consumator, inclusiv costurile de livrare a produsului (cu excepția oricăror costuri suplimentare suportate ca urmare a alegerii de către consumator a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard disponibilă în magazinul online). Vânzătorul rambursează plata folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul a acceptat în mod expres o altă metodă de rambursare care nu implică niciun cost pentru consumator. În cazul în care vânzătorul nu s-a oferit să ridice el însuși produsul de la consumator, vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la consumator până când primește produsul înapoi sau până când consumatorul face dovada că produsul a fost returnat, în funcție de care dintre aceste două situații survine prima.

 

1.4. Consumatorul este obligat să returneze produsul vânzătorului imediat, cel târziu în termen de 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul a renunțat la contract, sau să îl predea unei persoane autorizate de către vânzător să îl primească, cu excepția cazului în care vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați produsul înainte de expirare. Consumatorul poate returna produsul la o adresă din Varșovia, Polonia.

 

1.5. Consumatorul este responsabil pentru orice depreciere a produsului care rezultă din utilizarea acestuia dincolo de ceea ce este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcția produsului.

 

2. CUM?


Efectuați returul contactându-ne, prin e-mail support@vortexvr.se, cu numărul comenzii, e-mailul pe care l-ați folosit la comandă și o fotografie a produsului pe care doriți să îl returnați și o explicație. Explicați motivul pentru care doriți să returnați produsul și includeți fotografii, dacă produsul are vreo problemă sau dacă ambalajul este rupt.

De asemenea, puteți utiliza formularul standard privind dreptul de retragere de la www.konsumentverket.se. Sunteți răspunzător doar pentru reducerea valorii bunurilor ca urmare a unei manipulări diferite de cea necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcția bunurilor.

Dacă ceva nu este clar sau dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți:

 

E-mail: support@vortexvr.ro 

 

Adresa depozitului/adresa de retur:

Paxy – Vortex
Ogorului 3G (depozit FAN Courier)
410554 Oradea

 

3. RAMBURSARE


După ce clientul ne-a returnat produsul și am verificat starea acestuia prin achiziție deschisă sau după ce a fost acceptat un retur, vă vom transfera banii prin același canal de plată pe care l-ați folosit dumneavoastră, în calitate de client, și anume card de credit, VISA, MasterCard, AmericanExpress, Apple Pay, Google Pay sau PayPal.

Pentru plățile cu cardul de credit, este posibil să dureze între 5 și 10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să apară în extrasul de cont al cardului de credit.

 

  • Rambursările vor fi emise în termen de 14 zile de la primirea și procesarea returului de către VortexVR, în funcție de metoda de plată utilizată la momentul achiziției.

  • Dacă produsul este deteriorat în vreun fel de către client sau dacă ați inițiat returnarea după 14 zile calendaristice de la data la care ați primit produsul, nu aveți dreptul la rambursare.

  • Pentru comenzile expediate prin DHL, PostNord sau UPS, clientul trebuie să raporteze daunele sau piesele lipsă în aceeași zi dacă acestea sunt vizibile, în termen de 7 zile dacă defectele nu sunt vizibile în exterior.